dilluns, 6 d’octubre del 2014

LES NOSTRES BIOGRAFIES DES DE 2114

ELS ALUMNES FAN UNA BIOGRAFIA....IMAGINANT COM HAN ESTAT LES SEVES VIDES DE DE EL 2114.


La meva biografia des de el 2114 El Hassan va néixer 01/02/2001,a Marroc. Tenia una familia petita d´una germana. Al 2007 va anar a viure a Espanya, i quan va arribar a Espanya va anar a viure, a Sant Sadurni D'anoia i va anar a estudiar en una escola. Al 2009 va anar a Marroc i es va quedar un any, i al 2010 va venir a Santa Margarida i els Monjos a viure, va anar a estudiar a l'escola de doctor samaranha i fina, i l eso la va estudiar ins el foix. Quan va tenir 20 anys va conéixer una noia, i va casar amb ella i va tenir 4 nens, 2 nenes i 2 nens, i va comprar una casa a Madrid i va viure amb ella . Al 2114 va morir.

 La meva biografia des de el 2114 Em dic Soukaina jo vaig néixer el dia 24 de juny de 2000, al Marroc. Tenia una família de 4 germans . Quan vaig néixer vaig viure al Khemisset . Als 8 anys vaig viure després a santa margarida i els Monjos . Vaig començar anar a l`escola arrels als 8 anys i als 13 anys vaig començar anar a l`institut el Foix. Em vaig casa als 22 anys i vaig tenir 2 fills. Vaig morir 90 anys.

La meva biografia des de el 2114

Es deia sandra i va néixer a Madrid el set de maig de dos mil un, quan tenia uns sis anys es va mudar a Cuenca i els seus pares es van separar i es va anar a Asturias a viure després es va tornar a Madrid i al poc temps de ser-hi es va anar a Extremadura, quan portava uns cinc anys vivint allà anant de vacances a l'any 2014 va decidir quedar-se a viure en un poblet de Barcelona anomenat Santa Margarida i els Monjos, va començar l'institut en segon i no sabia res de català i anava a la aula de acollida i li van fer fer una redacció, quan va ser més gran es va ajuntar amb un noi i van tenir un fill, es deia Bonifacio i va sortir igual de lleig que el seu pare. Es va fer astronauta perquè no suportava el seu marit ni al seu fill i es va quedar a viure a la lluna, es va dur a la seva millor amiga als deu dies de ser-hi i van morir per falta d'oxigen.

La meva biografia des de el 2114
Cristhian Bonilla va néixer 15 desembre 1999,a Honduras
 Tenia una família de 3 germanes,8 cosins,7 oncles.
Després va viure a España con el seu pare amb seva madrastra
Va anar al institut IES Foix després de 3 anys a sac l'ESO 6mesos després

Va anar a la universitat als 31 anys el va escriure aquest llibre tan bonic gràcies Crsthian Bonilla per fer aquest llibre.

Farid va néixer 1-12-2000 , al Marroc.
Tinc una família de 4 germans i germanes.
Va viure desprès en Catalunya.

Quan va acabar la eso va ser militar.Quan tania 20 anys es va casar
amb una de senegal .Van tenir 6 fills.
En Farid encara treballava de militar.Quan tenia 30 anys va fer una
guerra amb Japó i vam guanyar. Van fer una festa.Quan tenia 40 anys va fer
una guerra amb Amèrica li van trucar amb una bala al peu.El van portar a
emergencies va perdra molta sang i es va morrir.



LA MEVA BIOGRAFIA DES DE EL 2114 (Wissal Fadil)

  • Vaig nèixer al Marroc,al dia 21/3/2001.
  • Tenia una familia de 2 germans .Es diuen :Mohamed i Hajar.
  • Quan tenia 3 anys vaig venir a Espanya vaig anar a viure a Rubí i després i vaig anar a Massuquas i per ultim a Monjos.
  • Vaig morir el 100 anys i vaig tenir 2 fills.
  • Vaig començar a l'escola de Doctor Samaranch i Fina i després vaig començar el l'institut el foix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada